Women's Off Shoulder Slit Irregular Loose Fit Tee
$23.35 $34.99  (33% OFF)
Color
Size Size Guide Size Guide
Qty
+

Description+
Silhouette Asymmetric
Sleeve Length Long Sleeve
Closure Type Pull On
Style Casual,Fashion
Neckline/Collar Off the Shoulder
Pattern Type Plain
Material Polyester
Decoration Slit
The tee is featuring off the shoulder, long sleeve, side slit, solid color, loose fit and irregualr hemline.
Delivery & Return+

Delivery:
Processing Time: 1-5 working days
Normal Shipping: 7-15 working days
Express Shipping: 2-5 working days, extra $15.95 shipping fee
Learn More about our Shipping Policy.



Return Policy:
30-day return/exchange from the delivery date.
Items must be returned in their original condition, unworn, unwashed, with all tags attached.
Please contact us via Email before you send back the package.
Requested Info: order number, product code of the item, image of the damaged item.
Learn More about our Return Policy.

Size Chart

XS:Sleeve:36cm,Length:81cm,Bust:80cm
S:Sleeve:37cm,Length:82cm,Bust:84cm
M:Sleeve:38cm,Length:83cm,Bust:88cm
L:Sleeve:39cm,Length:84cm,Bust:92cm
XL:Sleeve:40cm,Length:85cm,Bust:96cm

BROWSING HISTORY
REVIEW(31)
Average Rating:
4 out of 5 stars
  • 5 Star
    29
  • 4 Star
    2
  • 3 Star
    0
  • 2 Star
    0
  • 1 Star
    0
Guest
2018-10-23
Not sure about this Company
I ordered this, and never heard anything since. I am looking for my Order to be delivered now or my money back. !!!
Dear, we found you have 2 orders in our store, we checked it and found both of them are in the status : payment failed. Please check your payment account carefully, we never took your money from your account.
[By ROAWE customer services 2018-10-23]
Guest
2018-10-14
Not sure what happened????
I order this, it has been a month, and I have not heard or gotten anything from the Company, no emails, and no tracking number. Would just like some information, or my money back.
Sorry to hear you didn't receive the confirm email from our system, we will try to check if there is problem with the syetem. We checked and found your parcel is on the way to you as normal and seems to will be delivered to your address soon . We also send an email with the tracking details to your email address, please have a check asap.
[By ROAWE customer services 2018-10-15]
Joganora
2018-08-31
This top is very great, I am 5''4, 120 lbs, order the black one with Medium and it hits me just like the model on the thighs. it looks great with jeans.
Qudiare
2018-08-31
Very comfortable but a little to big.
31 Total Reviews

Roawe Summer

 

VDAY
VDAY5
VDAY10